Vauvanvaunujen markkinat kasvavat Suomessa voimakkaasti. Markkinoilla on useita erilaisia vaunumalleja. Vauvanvaunut voi olla mahdollista ostaa verkosta, mutta ei ole takeita siitä, että ne sopivat lapsesi tarpeisiin tai vaatimuksiin.

Nykyään on melko yleistä nähdä mainoksia ja markkinointimateriaaleja rattaiden avulla. Yritykset hyödyntävät tätä tarjoamalla älykkäitä lastenvaunuja, joita voidaan käyttää huoletta kodin ulkopuolella (esimerkiksi matkoilla).

Meidän ei pitäisi ajatella näitä älykäsrattaita ihmisten kasvattajien korvikkeena, vaan sen sijaan luoda hyödyllisempiä tuotteita ja palveluita tekemällä yhteistyötä vanhemman elämän kanssa siten, että he käyttävät aikansa tehokkaasti, samalla kun heitä ei kuormiteta. lastenvahtityöllä.

Virtuaalitodellisuudesta tulee nopeasti todellisuutta. Koko maailma muuttuu, ja on vain ajan kysymys, milloin alamme nähdä VR-sovelluksia jokapäiväisessä elämässämme.

Teimme vaunutestin kuluttajaviraston avulla ennen tilauksen tekemistä.

Tässä lyhyt yhteenveto lastenvaunujen kilpailusta.

Olemme jo yhteydessä Kuluttajavirastoon ja yritämme luoda paremman vaunutestin.

Kasvumme kilpailluilla markkinoilla ja joudumme kilpailemaan muiden merkkien kanssa. Meidän on varmistettava, ettemme jää jälkeen omalla alallamme. Myös lastenvaunuille on löydettävä paras aika ja paikka, jotta ne eivät häiritse naapureita tai katuliikennettä.

Olemme yhteydessä Kuluttajavirastoon ja testaamme vaunujamme käytännössä.

Olemme yhteydessä Kuluttajavirastoon ja odotamme mielenkiinnolla, miten vaunumme pärjää. Loppujen lopuksi se ei ole ystävällinen testi sinulle!

Haluamme saada palautetta siitä, kuinka hyvin vaunumme tulevat käyttäytymään. Ilmoittaudumme siis testiohjelmaan, jossa vauvasi istuu makeasti sylissäsi.

Sinua pyydetään lukemaan seuraava teksti ja painamaan “Go”:

Kuluttajavirasto testaa rattaitamme nähdäkseen, miten ne toimivat ja miten ne vertautuvat muihin malleihin.

Kuluttajavirasto on käynnistänyt yrityksille kilpailun lastenvaunujensa testaamiseksi.

Kuluttajavirasto tarjoaa lastenvaunujen kilpailun. Kilpailuun on ilmoittautunut noin 7 500 ja 7 500 henkilöä on oikeutettuja voittamaan yhden neljästä uudesta rattaista. Voittajille palkintona upouudet vaunut.

Jatkossa älyrattaita käytetään koko päivän toimintaan. Kun lapset kasvavat, tämän ei pitäisi olla heille ongelma.

Kuluttajavirasto käynnisti PRAM-testi-nimisen kilpailun, jossa startuppeja pyydettiin kilpailemaan keskenään tuotteen luomisesta ja sen toiminnasta. Osallistujille kerrottiin myös, että heidän on käytettävä tuotetta vaunujen testijakson aikana Helsingin keskustassa.

Kilpailijoilla oli 3 viikkoa vapaata aikaa testata tuotteitaan ja keksiä luovia ideoita siitä, miten he voisivat tehdä tuotteestaan käytännössä hyödyllisen perheille ympäri maailmaa, erityisesti Euroopassa ja Suomessa. Jokaiselle osallistujalle annettiin 10 ainutlaatuista copy-paste-ideaa, jotka olivat saaneet inspiraationsa PRAM-testitoiminnasta, ja hän vastasi yhden upouuden paikannuslauseen luomisesta (tarvittaessa).

Mikä on rattaat? Pitäisikö sen olla suunniteltu vauvoille vai lapsille? Tämä on kysymys, jonka olemme kohdanneet lastenvaunujemme kanssa.

1: Järjestä yrityksille kilpailu selvittääksesi kuinka hyvin heidän rattaidensa ovat käytössä.

Nykyinen muutos ja uuden teknologian kysyntä on nopeaa. Yritykset, jotka yrittävät pysyä muutoksessa mukana, menestyvät tai epäonnistuvat sen mukaan, kuinka hyvin ne reagoivat nopeasti muuttuviin trendeihin. Ihmiset voivat saada tietoa tulevista muutoksista tekniikassa, sosiaalisissa verkostoissa ja muista asioista, jotka voivat vaikuttaa heidän jokapäiväiseen elämäänsä. Kuluttajatoimisto voi testata vanhempien suunnittelemia lastenvaunuja. Heidän on raportoitava millaisia vaunuja he haluavat ja miksi, jotta kuluttajien mielipide voisi jonakin päivänä vaikuttaa näiden laitteiden tulevaan kehitykseen ja myös niiden kuluttajahintaan.

“Rattavaunut” on implisiittinen aihe loppupaperissamme. Yhteys “vaunujen” ja “kilpailun yrityksistä” välillä on nostettu esille, koska siitä on tärkeää keskustella kaikilla tasoilla – hinnassa, suorituskyvyssä ja tiedossa.

Olemme yhteydessä Kuluttajavirastoon ja testaamme rattaitamme käytännössä. Heillä on erittäin hyvä kuva tuotteestamme! Katso lisätietoja Kuluttajaviraston sivuilta.

Olemme yhteydessä Kuluttajavirastoon, jonka jälkeen testaamme vaunujamme kolmen kuukauden ajan, jotta voimme tarjota niille parempaa laatua kuin mikään muu valmistaja, jonka kanssa olemme aiemmin tehneet yhteistyötä. Meillä on tähän mennessä paljon hyviä kokemuksia, mutta vaikka valmistajien kesken ei ole kilpailua, on silti tärkeää tarjota laadukasta tuotetta. Hinta ei ehkä ole mikään erikoinen, mutta jos ajattelet sitä “ilmaiseksi” rahaksi, jonka saat lapsesi ensimmäisistä askeleista – kyllä kiitos!

Nykypäivän modernissa elämässä meillä on paljon valinnanvaraa vauvojen rattaiden ostamisessa. Yhä useammat yritykset esittelivät nämä rattaat kuluttajille.

Viimeaikainen trendi Ruotsissa on, että voit käyttää puhelinta rattaiden ohjaamiseen autosta ajon aikana. Tämä on erityisen hyödyllistä, kun olet ulkona vauvasi kanssa tai kun haluat kävellä tai treenata samalla, kun vauva on rattaissaan. Tämä auttaa myös ihmisiä, jotka eivät pidä autoista tai eivät halua puristaa parkkipaikkojen läpi jne.

Suomessa seurataan säännöllisesti kuinka rattaat toimivat tosielämässä. Tämän ovat tehneet Kuluttajavirasto ja sen helsinkiläiset kollegat. Tässä blogikirjoituksessa esittelen kaksi testiä, jotka suoritettiin rattaiden suorituskyvyn arvioimiseksi.

Lastenvaunut ovat myös alue, jossa kuluttajat voivat kilpailla yritysten kanssa. Tämä johtuu siitä, että ne tarjoavat liikkuvuutta ja turvallisuutta tyylikkään ulkonäön lisäksi.

Kuluttajavirasto perustettiin vuonna 1992, kun Kuluttajakoodi julkaistiin. Kuluttajavirasto huolehtii kuluttajansuojasta ja säännöstön toimeenpanosta.